პროექტის სახელწოდება: შეფასების პროცენტული მაჩვენებელი მათემატიკაში (საბაზო და საშუალო საფეხურებზე.
პროექტის მთავარი იდეა (თემა): კვლევა–ძიებაისა და დასკვნების გამოტანა.
პროექტის აქტუალობა: უნარ–ჩვევების დაუფლება, პრობლემების გადაჭრა
და მიღებული ცოდნის
გამოყენება, დიაგრამების შედგენა.
პროექტის მიზანი
და შედეგები: ინფორმაციის დამოუკიდებლად
ძიება,დამუშავება და ორგანიზება, ურთიერთ–პატივისცემა, თანამშრომლობა,
სწრაფვა უკეთესისკენ.
პროექტის ძირითადი
რესურსები: ავტოკალამი,ფანქარი, თაბახის ფურცელი, კომპიუტერი.
მოსწავლეთა ასაკი; 14–15
ხანგრძლივობა; 5 დღე (სემესტრის ბოლოს)
პროექტის მსვლელობა: აქტივობა 1. პროექტის გაცნობა.
აქტივობა 2. საპროექტო ჯგუფის
შერჩევა. შეირჩევა ორი ჯგუფი–პირველი ჯგუფი შეაგროვებს
საბაზოს მონაცემებს, მეორე საშუალო საფეხურისას.
აქტივობა 3. პასუხისმგებელი პირის შერჩევა.
შეირჩევა ერთი მოსწავლე, რომელთანაც მოხდება შეგროვებული ინფორმაციის განხილვა–გაანალიზება.
აქტივობა 4. აქტივობების განხორციელება.
თვითოეული ჯგუფი
მასწავლებლის დახმარებით მოიპოვებს მონაცემებს
და ორივე
ჯგუფი დამოუკიდებლად გამოითვლის პროცენტულ
მონაცემს და გამოავლენს გამარჯვებულ კლასს.
საგნებთან/საგნობრივ
ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მათემატიკა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
ა) აგროვებს
მონაცემებს და წარმოადგენს ცხრილების მიხედვით.
ბ) ქმნის
მარტივ კითხვებს, განსაზღვრავს რესპოდენტს
და აგროვებს მონაცემებს.
გ) წარმოადგენს მონაცემებს
გრაფიკული ფორმით, ადგენს დიაგრამას და აყალიბებს დასკვნებს.
პროექტის ხელმძღვანელი: ასმათ ფცქიალაძე
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: asmatifcqialadze@gmail.com
No comments:
Post a Comment